شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

از وقتی تو رفتی زندگیم به هم ریخته

کمتر حرف میزنم مدام تو خودم هستم و بیشتر اوقات در حال مرور خاطرات 

گاهی هم با خدا درددل میکنم

دیگه نسبت به همه چی بی تفاوت شدم هستم ولی انگار نیستم

بودنت برایم امید بود

دیشب باز هم خوابت را دیدم و با ناجی به آینده سفر کردیم من فکر میکردم این زمان که در آن هستیم سخت میگذرد اما دیدم الان چقدر بهتر از فرداهاست

توکل به خدا

راستی دیگر دعا برایم بی مفهوم شده است دیگر کیلویی اندازه گرفتن اعمال مسخره شده است فقط سعی میکنم درست زندگی کنم به کسی آسیب نزنم

مدتی بود گرفتار پاپوش مسخره ای شده بودم خنجر خوردن از دوستی که فکر میکردم دوست است دیروز حکم انفصال از خدمتش به مدت یکسال خورده شد ودیگر در جلسات رسیدگی به پرونده حرف نمیزدم سپردمش به خدا و بلاخره ثابت شد من نبودم که در نامه مجوزها دست میبرد بلکه خود اتهام زننده بوده است اینها یک باند زیرپوستی هستند که قصدشان ضربه زدن به من بود که انگار باند منو خدا زورش بیشتر بود

بدبختی اش اینجاست که برای این این دختر هم دلم میسوزد دارای یک فرزند و همسری بیمار است کی فکرشو می‌کنه من برم با رییس هیات تخلفات صحبت کنم شاید ببخشنش، اما گفتن نمیشه و حکمش صادر شده

وقتی برگشتم اتاقم رییس هیات تخلفات بهم زنگ زد گفت نگران وام و قسطش نباش برات یه کاری میکنیم گفتم متوجه نمیشم

گفت مگه ضامنش نشده بودی وام بگیره

تازه یادم اومد که سال ۹۴ ضامنش شده بودم و الان که انفصال یکساله خورده قسطش افتاده گردن من، نمیتونه پرداخت کنه که 

خنده تلخی کردمو گفتم برای این نبود که اومدم پیشتون خواستم ببخشینش، بدجور گرفتاره اوضاع زندگیش بدجور داغونه و خداحافظی کردیم 

اینم به سختی های زندگیم اضافه شد

واقعا نمیدونم چرا باید اینهمه شوربختی دامن منو بگیره ناجی میگه خدا به اندازه ظرفیت بنده هاش بهشون سختی میده یعنی من هنوز سقف ظرفیتم پر نشده؟!


ماه رمضان آمد و ما هنوز همان بنده های قدیم هستیم 

هنوز هم هر کاری میکنیم بی خیال زندگی میکنیم و در این ماه انتظار خدایی شدن داریم انتظار بخشش


+ وقتی نمیتونید برای همیشه بمونید، از همون اول امید کسی نشین

  • ۹۷/۰۲/۲۷
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی