شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بعد از مدتها احساس شادی کردم حس کردم چقدر هنوز بچه های من بهم نیاز دارن و چقدر هنوز کار دارم تو این دنیا

دیشب برای داداش کوچیکه، عشق آبجی، خونه قولنامه کردیم، ایشالا سال آیندهعروسیش باشه بره سر خونه زندگیش

اصلا اونقدر حس خوبی داشتم و دارم که نگو😍😘😘😘

خوشحالی و ذوق رو در چهره داداش، مامان و بابا میشد لمس کرد

خداروشکر خیالم ازش راحت شد

ایشالا یه روز خونه خریدن گل پسرم، دانشگاه رفتنش، عروسیش، وای چقدر بهانه های خوب خوب برای شاد بودن هست😄


عید همگی مبارک

طاعاتتون قبول حق

بهت تو تلگرام تبریک گفتم گر چه مدتهاست که دیگر نیستی

مراقب خودت باش

امیدوارم زندگیه خوبی داشته باشی

  • ۹۷/۰۳/۲۵
  • شکوفه

نظرات (۲)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • عید شما هم مبارک
    همیشه شاد باشید
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون
    عید شما هم مبارک
    انشالله همواره در پناه حق شاد و سلامت باشین 
  • آسـوکـآ آآ
  • خدا همه خونواده ت رو زیر سایه خودش حفظ کنه :)
    پاسخ:
    فدات دوست ماهم، انشالله شما هم همینطور، ممنونم گل نازم😍😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی