شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بازم شاهدم بستن بار سفر پیاده روی اربعین آقا امام حسین ع توسط دوستان و آشنایان هستم

چهارشنبه حرکت می‌کنند و دل مرا هم کنده با خود می‌برند

حس غریبیست

کاش می‌توانستم من هم راهی شوم

باید دید قسمت چه میشود آیا لیاقت داری، آیا طلبیده میشوی

اگر مرد بودم ذره ای در رفتن تعلل نمی‌کردم 

پریشب خواب دیدم تا نام امام حسین ع را بر لبم جاری میکنم درختی که در نزدیکی ام قرار گرفته با اینکه درخت میوه نیست و درخت چنار است، لبالب پر از گل می شود، گل‌هایی به تمام رنگهایی که میشناسم آن درخت معرفتش را کسب کرده بود و من نه

و جالب بود هر بار از شدت سنگینی بار گل از ساقه می‌شکست و دوباره از قد رشد میکرد و دوباره گل میکرد چندبار این روند تکرار شد تا که از حیرت گفتم یا فاطمه زهرا س

آنوقت درخت گل‌هایش را در حجاب برگها کشید و از باروی دیوار صحرای کربلا را نظاره میکرد و مدام دلهره اش را احساس میکردم که انگار میخواهد مدافع باشد انگار میخواهد مراقب باشد

من که خیلی از خوابم نفهمیدم چه میخواست بگوید اما فهمیدم زن بودن در راه حسین ع، حفظ عفت است، زن بودن در لوای نام بی بی فاطمه زهرا س، زینب گونه مراقب بودن است، باقیش را کی خواهم فهمید، خیر است ان شاءالله

  • ۹۷/۰۷/۱۹
  • شکوفه

نظرات (۱)

ایشاالله هرچیزودتر برین 
پاسخ:
ممنون از حضورتون
ان شاء الله قسمت همه آرزومندان باشد
🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی