شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

تداخل هورمونی محرز بود و آزمایش پرولاکتین و تیرویید باید تکرار بشه

  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • شکوفه

نظرات (۳)

آزمایش پرولاکتین خیلی عذاب آور و مسخره است
دو دیقه بیشتر بخوابی یا نیم ساعت بیشتر تکون بخوری اشتباه میشه:|
منم همین هفته پیش ازمایش پرولاکتین دادم:|
پاسخ:
دقیقا همینطوره
شما آقا هستید؟ 
ببخشید فضولی میکنم نتیجه آزمایشتون چی شد
منظورم اینه چه دارویی و چه پروتکل درمانی براتون پیش گرفتن
ممنونم
نه خانومم
نه بابا این چه حرفیه
والا تشخیص داد که اختلال هورمونی دارم( و دقیقا نگفت منظورش چیه) منم حال نداشتم پیش رو بگیرم، خلاصه اش این بود که استروژنم پایین و تستسترونم بالاست، برعکس چیزی که باید باشه.
یه مشت دارو مثل سپیروترون و قرص پیشگیری داد، سه چهار روز استفاده کردم ولی چون خودم میگرن دارم عوارضش وحشتناک بود، نتونستم تحمل کنم. 
رفتم بهش گفتم، گفت برو شیش ماه دیگه بیا، سعی کن با تغذیه و ورزش و اینا کنترل کنی!
حتی من گیاهای دارویی هم استفاده کردم، همون عوارض رو داشت
پاسخ:
ممنونم لطف کردین پاسخ دادین
انشالله زودتر خوب بشین
من ظاهراً کم کاری تیرویید دارم و پرولاکتینم بالاست، احتمال تومور مغزی هیپوفیز دادن اگه اینبار آزمایشمو تکرار کنم بازم نتیجه همین باشه اسکن مغز و ام آر آی باید بدم خوشحال شدم شما مشکل منو نداشتید
مراقب سلامتیتون باشین و درمانتونو پشت گوش نندازین ما فقط بخاطر خودمون نیست که زندگی میکنیم خودخواهیه اگه نسبت به سلامتیمون بی توجه باشیم
بازم ممنونم
خواهش میکنم:)
خیلی ممنون
امیدوارم تشخیصشون خطا بوده باشه و سلامتیتونو هرچه زودتر به دست بیارید.
بله واقعا.
سلامت باشید، این چه حرفیه.

پاسخ:
سپاسگزارم😊💕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی