شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

جواب ازمایش

فردا بعدازظهر جواب آزمایش پاتولوژیکم امادست، اما نمیخوام برم بگیرمش، اصلا تصمیم گرفتم دیگه هیچ بیماری رو پیگیری نکنم دیگه وقتشه همه چی تموم بشه

دیگه امید برام موضوع مسخره ای شده دیگه زندگی برام جذابیت نداره، دلم نمیخواد زندگی کنم میخوام تموم بشه، خیلی خسته شدم از تمام ناکامی هام از تمام بدو بدوهام از تمام رنجها و سختیهام از تمام بی مهریها، خسته ام، خیلی خسته ام


امروز رفتم بلاگت کلی برات حرف نوشتم اما ثبت نکردم، آخرین کامنتی که نوشتمو اینجا ثبت میکنم تا یه مجموعه بی نظیری از تمناها و رنجهام داشته باشم

سلام، بعد از مدتها نوشتی و باز هم به سکوت رسیدی تلگرامتم که لست سینتو بستی نمیتونم ببینم حضورتو، لاقل اونو کاریش نمیداشتی گاهی میدیدم هستی میگفتم الهی شکر سلامته،چرا اینکارو کردی فکر کردی بازم اسلام به خطر میفته بازم میشم شیطان روحو جانت، نمیدونم چرا اینقدر دلت میخواد عذابم بدی، حالا که تا این حد ازت بیخبر قراره بمونم بزار برای همیشه همینطور باشه اتفاقا انگار کار خوبی کردی، یه روزم که من نباشم دیگه نمی‌فهمی که نیستم، پیشاپیش یلدات مبارک، انشالله در کنار خانوادت لحظات شادی داشته باشی به سلامتی

  • ۹۷/۰۹/۲۷
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی