شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۱
  • ۰

امروز بقدری دلتنگت بودم که کلا مثل برج زهرمار شده بودم سر کارم با همه تنش داشتم با رییسم دعوام شد گفتم دیگه تو این دفتر نمی‌مونم نمیتونم با شما کار کنم

رییسم چشماش باز مونده بود طفلی نمیدونست چی بگه، به داد بیدادش ادامه بده یا بگه نرو بدون تو گروه میپوکه

حال خودمم بد بود حتی هنوزم نرمال نشدم تپش قلب دارم الکی اشک میریزم بغض میکنم مدام میخورم بازم احساس گرسنگی دارم، اصلا تا حالا خودمو این مدلی ندیده بودم انگار دارم سکته میکنم از بس درونم پر از خشم هستش

هی صلوات میفرستم اما آروم نمیشم

  • ۹۷/۱۰/۱۰
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی