شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رویای زیبا

دیشب مدام تو خواب با هم همراه بودیم در صحن جمکران قدم می‌زدیم و تو هی میگفتی منو ببخش، منم نگاهت میکردمو میگفتم توروخدا تورو به صاحب این مکان مقدس نگو، از اینحرفا نزن، چی رو ببخشم، اونیکه باید ببخشه تویی بهترینم که سالهاست با غم‌ها و اندک شادیهایم همراه بوده ای

تو همین حالو هوا بودیم که آقا سید آمد و از پشت دست گذاشت رو شونه هات و به فامیلی صدایت کرد هر دو به طرفش برگشتیم و با لبخند به همدیگر نگاه کردیم سید به تو گفت کسی آخه میشه همچین دوستدار اهل بیتی رو تنها بزاره چرا به ما سر نمی‌زنی کم پیدایی 

و دیگر اذان صبح شد و از هم خداحافظی کردیم رفتیم برای نماز، موقع رفتن بهم گفتی منو بخشیدی، دیگر حرصم درآمد به اسم صدایت کردم گفتم دیگر نگویی ها ناراحت میشوم، گفتی نه ناراحت نشو تو فقط مراقب خودت باش و سعی کن زودتر خوب بشی و اینو بدون هیچوقت ترکت نکردم


اشک در چشمانم جمع شده همانند دیشب که آن حرفها را زدی و من صدهزاربار دعا کردم کاش این خواب نباشد و ترکم نکنی

خوشحال شدم بعد از مدتها دیدمت

برایم عجیب بود که چطور از من خبر داری نکند که اینجایی مهربانم

  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی