شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

خدایا چرا با من اینکارو میکنی نمیگی من باید با روحم که میخواد از شدت خواستنش برای همیشه به اسمونا پرواز کنه باید چکار کنم واقعا چی فکر میکنی در موردم من یه بنده ضعیف و دردمند تو هستم تو هستی که قوی و جباری تو هستی که ظرفیتت بالاست و این منم به اندازه روحم توان دارم از من بیش از این مقاومت نخواه
امروز روز سختی بود بلاخره رسیدم خونه و خوشحالم که سالم رسیدم واقعا من میدونم که اگه خدا همراه قدمهام نباشه قطعا با این درد که بعضی وقتا میشه از شدتش حالت بیهوشی بهم دست میده چطور میتونم راهو به سلامت طی کنم
و چقدر حالم بهتر شد حضور ماهتو دیدم اگه بدونی امروز چقدر تمام وجود من تورو فریاد کرده
عزیزمی
میفهمی
عزیزمی
ماه اسمان دلم
  • ۹۴/۰۶/۳۰
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی