شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

ارومو قرار نداشتم انگار قسمتی از وجودمو گم کرده باشم مدام سرگردان بودم تسبیح برداشتم لباسامو پوشیدم رفتم قدمی تو خیابونمون بزنم زهرا خانمو دیدم داشتن طبق معمول هر سال میله های هیات رو تو خیابون میبستن و برای محرم اماده میشدن بازم مثل هر سال داغ دلش تازه شد که من اجازه ندادم تو پارکینگمون هیات رو راه بندازه قربون امام حسینو جدش اخه تو این خونه زنو بچه زندگی میکنه من که کافر نیستم منم مثل شماها دلم برای حسین فاطمه میلرزه حرف من اینه ادمایی که میان هیات همه با یک هدفو با یک نیت نمیان قصدم تهمتو افترا نیست خدا شاهده که خودم به این موضوع حساسم و دقت زیادی دارم ولی واقعا دیدم که مشکل زا میشه هنوزم زهرا خانم بعد چندین سال یه طورایی از من دلخوره چی بگم والا
  • ۹۴/۰۷/۱۷
  • شکوفه

نظرات (۳)

تو هیئتتون لگن آب یخ پیدا نمیشه؟ برا زهرا خانم میخوام... :))
خدا هم که باشی باز یه عده ازت ناراضی ان...
این هیئت ها هم دردسر شدن... قدیم محرم نزدیک میشد حال و هوای خوبی داشتم... الان بچه های هیئت زنگ میزنن میگن کجایی میگم اه باز شروع شد... سیاهی بزن فرش بشور آخرش هم بقیه میشن نور چشمی...
  • نسیم صداقت
  • جمله اولتونو نادید گرفتم پسر خوب رمز خوب بودن اینه که به همه احترام بزاریم و درست صخبت کنیم 
    اره خوب دیگه هیات ها مثل قبل نیستن ولی در حقیقت این ادما هستن که دیگه مثل قدیما نیستن مثلا همین شما که گفتین کار انجام میدین اخرش بقیه نور چشمی هستن شما برای خدا انجام بده به نیت شادی و رضایت اقا ابوالفضل العباس انجام بده برای دل شکسته و عزادار خانم فاطمه زهرا س برو به مهموناش خدمت کن بزار پیش اصل کاری پیش بانیش پیش اقا امام زمان عج نور چشمی باشی
     خدا قوت : )
    ممنونم....
    بعله منم متوجه این صحبت ها هستم... ولی وقتی پخش کردن غذا رو میدن به یه شمر زی الجوشن که فقط برا این وایساده که به فامیلای خودش بیشتر بده و به دروع به مردم میگه تو گرفتی برو وای نسا.... خوب ما هرچقدر کار میکنیم اینا به باد میدن... یه نفر ناراضی از در اون هیئت بره یعنی تموم... وقتی سر مردم داد میزنن هووووو کفشتو اینجا نپوش.... وقتی..... چی بگم والا......

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی