شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

حس و حالی برام نمونده چهار طبقه رو اومدم پایین از درد پا و کلیه به خودم پیچیدم منتظرم پدر بیاد سر پله نشستم راستی چندبار رفتم تو صفحه ها نبودی تو تلگرام هم از وقتی فهمیدی هستم حتمن خودتو مخفی میکنی خوب خلقو خوت دستم اومده خوب میتونم رفتاراتو پیش بینی کنم خوب میشناسمت درست عین خودم
دیشب که داشتم تصمیم میگرفتم حرف بزنم دقیقا به این فکر کردم که با چه برخورد قابل پیش بینی ازت روبرو خواهم شد اما حرف زدم و با خودم گفتم شاید تغیر کرده باشی شاید برای منم تغیر کرده باشی دیدم جواب دادی امیدوار شدم اما ظاهرا بدونی حتمن من هستم بازم میشی همونی که بودی شایدم دیشب از دستت در رفت حرف زدی چه میدونم من عادت دارم به پشت کردنات به مخفی شدنات هر طور که باشی عزیزی
همین
  • ۹۴/۰۷/۲۱
  • شکوفه

نظرات (۲)

  • علی عاملی
  • سلام.
    نظر خاصی ندارم٫ از چیزی که معلومه٫ زیاد هم جای من نیست٫ صرفا پست رو دیدم٫ نظر نداشت٫ خخودم اعصابم خورد میشه یه عالمه پست رو میبینن هیچی نمیگن٫ گفتم کاری که خودمو ناراحت میکنه نکرده باشم.
    در ضمن٫ یاد و نام خدا آرامش بخش قلب هاست. شاید یه کمکی کرد٫ شایدم نکرد٫ من در حدی ۱۰ خطی که خوندم میتونم قضاوت کنم.
  • نسیم صداقت
  • درود بر شما و طرز تفکرتون اون قسمت قضاوت کردنو خیلی خوب گفتید بازم ممنونم زحمت کشیدین اما برای من سخت نمیاد هیچکی نظر ننویسه چون اینارو برای کاربرا نمینویسم اینجا دفتر خاطرات زندگیه منه برای روزهای دور برای عشق ماهم مینویسم برای یکی که از جنس خورشید بود به لطافت ابرها پر باران و پر رحمت برای یکی که گل من بودو هست البته از حضور افراد فهیم در اینجا به وجد هم میام و ازتون بازم ممنونم کمتر پیش میاد نظری رو پاسخ بدم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی