شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

دیشب ازم میپرسه چطور بعد پنج سال ابراز محبتت بهش اونطور باهات رفتار کرد و بهت پشت کرد بعد من میگم لایقت نبوده تو بازم میگی نگو این حرفو اون ادم خوبیه منو لایق ندونست باهام حرف بزنه ؟!
من جوابشو تو دلم دادم چون عاشقشم براش میمیرم همونقدرم ازش متنفرم میفهمی
اما نمیفهمه این برای هیچکی قابل هضم نیست که من هنوزم دوسش داشته باشم و از شدت تنفر ازش با یکی دیگه حرف بزنم یکی که خیلی شبیه اونه اسمش فامیلیش شغلش تحصیلاتش طرز حرف زدنش ولی فقط یه تفاوت دارن اونکه بهم بی احترامی نمیکنه راحت حرف میزنه محافظه کار نیست و بسیار مهربونه و حرفاش گاهی لبخند به لب من میاره اما هیچکدوم اینها باعث نمیشن بتونم کسی رو جایگزین تو کنم متاسفانه
نمیدونم چه خواهد شد سرنوشتم زنده ام
  • ۹۴/۱۰/۲۷
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی