شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

گفته بودم میخوام از تهران برم مدیرم امروز فردا میکرد بلاخره دیروز تو چشمام نگاه کرد گفت حیفه بری شهرستان خانم مهندس من اینجا پست در نظر گرفتم
و من فقط نگاهش کردم گفتم پست گرفتنو خانم مهندس گفتن خیلی وقته زمانش برام گذشته من یه جای دور از این شهرو میخوام که راحت به کارم برسم و این خواسته حتمیم هستش اینبار مدیر با عدم رضایت بهم نگاه کرد گفت با کارت کنار بیا به هر حال من با انتقالی شما به اردبیل مخالفت کردم و برگه رو داد دستم
منم باهاش بداخلاقی کردمو امروزم نرفتم سر کار
میخوام برم اردبیل اونجا زندگی کنم میخوام از این شهر دور باشم دیگه اینجایی که تو هستی نفسم میگیره از طرفی هم نمیتونم فراموشت کنم من با یکی دیگه ارتباط دارم و به خودم قبولوندم اون تویی
  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • شکوفه

نظرات (۱)

وحشتناکه این کار را نکن  خیلی نوشته ها و سرگذشتت برم اموزنده بود خیلی ایمجار را دوست داشتم ::((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی