شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

یه روزی دیوونه ی بابات بودم اونقدر عاشقش بودم که جز اون تو دنیا هیچکی رو نمیدیدم بعد از اون دیگه هیچوقت نتونستم همچین حسی رو تجربه کنم اما الان با اومدنت من دارم حس میکنم بازم میتونم عاشقانه دوست بدارم تو یه ایت جدید تو یه نور قشنگی که قلب منو بازم روشن کردی ازت ممنونم بخاطر حس قشنگم بخاطر لبخندی که به لب دارم و اشک شوقی که تو چشمام حلقه بسته ولی هیچوقت ازم نخواه باباتو ببخشم و دوباره عاشقانه بپرستمش باور کن که اون عشقو نمیشناسه و عاشقی بلد نیست خیلی منتظرش شدم که برگرده اما هیچوقت نیومد هیچوقت حرف نزد
مراقب خودت باش ناز نازی کوچولو
من همیشه به یادتم و هر روز برای سلامتیو موفقیتهات دعا میکنم
تو مرد بزرگی میشی و من یه روز بهت افتخار میکنم اینو مطمینم
  • ۹۴/۱۱/۲۹
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی