شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امید

عزیز دلم هر چی نگاهت میکنم ازت سیر نمیشم تو برام پیام اور زیبایی و معصومیتی تو برام نوید دوباره زندگی هستی خیلی دوستت دارم و برام عجیبه اینهمه دوست داشتنت امیدوارم بابات عکس دیگه ای ازت بزاره که چشمای خوشگلتو باز کرده باشی دنیا از نگاه تو دیدن داره میدونی من عکستو باز میکنم مدام نگاهت میکنم قوربون صدقه شکل ماهت میرم و لبهای نازتو میبوسم و گوشیمو میزارم روی قلبم حس میکنم بغلت کردم خدانگهدارت باشه کوچولوی ماهم
:)))
فردا میخوام سوپرایزت کنم بعدا برات میگم عزیزم
امید
نوید
:))
دوتا گل پسر ماه
میدونم هر دوتون مردهای بزرگو موفقی خواهید شد انشااله
میبوسمت
:))


این دو خطم برای بابات مینویسم
بیخود به تسنیم سر نزن نمیخوام ببینمت
  • ۹۴/۱۱/۳۰
  • شکوفه

نظرات (۲)

چطور بچه اون زنو دوست داری زده به سرت
  • نسیم صداقت
  • لطفا درست صحبت کنید ایشون برام قابل احترامن اگه میخواین نظر بدین با ادب صحبت کنید ممنونم 
    نه چرا باید به سرم زده باشه اون یه فرشته کوچولو هستش موجودی که تازه از دیدار خدا برگشته من پسرم تو این دورانش مقدس میدونستمش ایشونم برام همینطوره او امید من هستش دوست دارمش خیلی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی