شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

تا نزدیکای دو بیدار بودم مدام خاطرات سال نود انروزهای شیرینی که داشتمت برایم دوره میشد بلاخره خوابم برد در رویایم دنبال تو میگشتم پیدایت کردم نگاهم نمیکردی حرف نمیزدی حالت را پرسیدم گفتی خوبم اگر تو بگذاری گفتم از من ناراحتی گفتی نباشم
و رفتی
با یک دریا اشک با صدای اذان بلند شدم امروز میتوانم بعد از چند هفته نماز بخوانم این خیلی خوبست نه
:))
حال خوبی دارم از ناراحتی تو ناراحت نیستم تازه خوشحالم که توانسته ام تا این حد تو را از خودم برانم من پیش خودم در خلوت خودم با تو هنوز هم زندگی خواهم کرد و تو با خودت و زندگی ات دلخوشی از این بهتر مگر میشود تو یک همسری و یک پدر با هزار مسوولیت
اگر از پیام تبریکم ناراحت نمیشدی فقط برایت گاهی تبریک میفرستادم همین )
  • ۹۴/۱۲/۲۷
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی