شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

شرایط جسمی من برای سفر مناسب نیست بلاخره از لرستان برگشتیم اصلا نمیتونم کمر صاف کنم اونقدر کلیه هام درد میکنه ولی دیگه پوستم کلفت شده دیگه درمانگاهو بیمارستانو اینحرفا برام بی مفهوم شده گر چه خیلی سختم بود اما واقعا سفر خوبی بود گذراندن وقت میان عشایر بختیاری کسانیکه من از خون انها هستم و دیدن انهمه مهر و صفا برایم شگفت انگیز بود از نظر اخلاقی با انها چقدر شباهت داشتم زنانی محکم و کوشا, اینها تعریف از خودم نیست بلکه رضایت از خودم است که بلاخره توانستم طایفه و قوم خود را دقیق بشناسم و با تمام وجود زنجیر بودنم به این عشیره را بپذیرم من از یک طایفه ناب از ایل بختیاری ساکن شده در بروجرد هستم البته انها هنوز هم کوچ میکنند چون شغل اصلی انها دامداریست
  • ۹۵/۰۲/۲۵
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی