شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

کلی سوغاتی دادند مدام میگفتم نمیتوانم در تهران اینها را به طرف منزل حمل کنم یکی از مردان جذاب و قد بلند ایل گفت خانم دکتر بیام براتون بیارمشون همه ایل زدند زیر خنده و من انقدر از حرفش خنده ام گرفته بود لبخندی زدمو گفتم نظر لطفتونه اما راضی به زحمتتون نیستم خلاصه اینکه دیگه هیچوقت نگفتم نمیتونم اینارو با خودم ببرم ماشین پر از روغن محلی, انواع عسل از کوههای زاگرس و اشترانکوه, کیف گلیم بافی شده روسری با طرح و رنگهای عشایر و کیف پول چرمی دست دوز شده بود همینکه گفتم من اجدادم از عشایر و ایل بختیاری هستند و لر هستم یک دنیا محبت به سویم ارزانی شد انها مرا از خودشان میدانستند خانمی که از همکاران ساکن لرستان بود گفت همینکه دیدمتان حس کردم مثل خودمان هستید
:)
  • ۹۵/۰۲/۲۵
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی