شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

اندر احوالات امروزم

قدیما خیلی بیشتر حال و حوصله نوشتن داشتم فکر میکنم نگاهتو داشتم پر امید می‌نوشتم از وقتی نیستی کمتر دلم میخواهد بنویسم اما واقعا خیلی وقتها برای انروزها که داشتمت و برایت می‌نوشتم دلم تنگ میشود

امروز روز خوبی بود اما آخر وقت بهم خبر دادن باید برم ماموریت به کره جنوبی، بدجور حالم گرفته شد رفتم با رییس حرف زدم و متقاعدش کردم که شرایط ماموریت‌های خارجی رو ندارم خوشبختانه مرد فهیمی هستش و میپذیره

من نمیتونم در جایی که تو در آنجا نیستی زندگی کنم نمیتوانم نفس بکشم انگار بغض میخواهد خفه ام کند مثل وقتی که رفته بودم روسیه، هر شبم شده بود اشک و هر روزم با نگاهی نگران می‌گذشت وقتی رسیدم ایران نمیدانی چطور با تمام وجود هوای دود آلود فرودگاه را می بلعیدم و اشک در چشمانم حلقه شده بود و زیر لب میگفتم این همان زمینیست که بر آن قدم میگذاری این همان اسمانیست که نگاهت میکند و بر سرت سایه افکنده است این همان هواییست که نفسش میکشی و نسیمش در موهایت چنگ می اندازد 

من نمیتوانم جاییکه نباشی باشم

همین

💕

  • ۹۷/۰۱/۲۲
  • شکوفه

نظرات (۱)

  • علی ابن الرضا
  • چقدر چند خط آخر قشنگ بود..
    ان شالله سلامت باشین
    سفر که خوبه برا حس و حال آدما هم...فقط به همین علت نرفتین واقعا؟؟


    پاسخ:
    ممنونم شما همیشه لطف دارین
    سفر خوبه، اما اولا به جایی که عشقت اونجا نفس میکشه، دوما همراه عزیزانت
    من کلا سفرهای داخل کشور اونم بهمراه آقا پسر و پدرم رو بیشتر از هر سفر خارجه ای دوست دارم
    ماموریت‌های داخل کشور رو میرم مخصوصا اردبیل، تالش، کلا دیار آذری زبانان عزیز😊🌹
    در پناه حق باشین انشااله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی