شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

واقعا درسته

هروقت هر اتفاقی میخواد بیفته همه با هم سرم خراب میشه

از طرفی کمر آقا پسر

حالا سیاتیک کمر مامان 

امروز آقا پسر دندون درد داشت فردا باید ببرمش برای جراحی دندون عقل

کلیه و کمر خودمم جواب کرده بود به کنار، حالا قلبم باهام کنار نمیاد، امروز چندین بار دچار حمله قلبی شدم و ضربان قلبم چنان بالا رفت گفتم دیگه وقتشه

میدونی خسته ام خسته از مشکلاتی که همیشه پی در پی سرم خراب شدن

من اصلا دیگه توان ندارم نه از نظر روحی و نه از نظر مالی

خسته شدم از بس همیشه خودم بودمو خودم، خدایا چرا تمومش نمیکنی، بقولی دکمه غلط کردمش کجاشه، نمیشه برگردیم از اول متولد نشیم، تو که تهشو نمیتونی خوب بنویسی برای چی ما به امیدش هعی پیش میریمو بدتر میشه


دیشب از حضورت بعد از مدتها یه خواب آرام داشتم ازت ممنونم اما حقیقت اینه که نگرانم از حق بقیه که متعلق بهشونی به من تعلق بگیره، من اصلا حقی از تو دارم، یعنی به صرف اینکه عاشقی و می‌میری براش میتونی موحق باشی

کاش بشه

  • ۹۷/۰۷/۲۸
  • شکوفه

نظرات (۲)

و خدا چه آرامش طوفانی به انسان می دهد وقتی که این زندگی رو بعد از تمامی آشوب ها و سختی هایش پشت سر می گذارند. به عبارتی میشه گفت یک الماس می شوند. اما همین مراحل الماس شدن چه پوستی از آدم می کنه.
من هم خیلی وقتا کم میارم ولی امیدوارم که زغال سنگ باقی نمونم:)
پاسخ:
والا من که دیگه اگه میخواستم الماسم بشم اونقدر تجزیه شدم که شاید یه اتم کربن برانگیخته ازم مونده باشه😁😂😂😂💕
آره اینم هست.
لابد اون دنیا که بریم خدا میگه این بنده هامو خیلی اذیت نکنین اینا خودشون تو دنیا خیلی اذیت شدن.:)
پاسخ:
قطعا همینطوره، من که زیادی به رحمت خدای رحمان دلخوشم، غیر این باشه تحمل دنیا سخته😊🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی