شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من 6

وااااااای !! چه حس غریبیه این پیامکای بانک

:))

کارتمو دادم دست آقا پسر خدا بخیر کنه تا حسابو صفر نکنه خونه برنمیگرده انگاری :)))

قوربونش برم فداش ستاره بچینه بوس بوس :))

البته اینم بگما بچه خوبیه دست پرورده خودمه یه اقتصاد دان بزرگ مطمئنم بیخودکی هزینه رو دستم نمیزاره با هم یه معامله دوسر سود کردیم البته که بیشتر به نفع اون ناقلاست قرار شده به جای من یه گوشی توپ برا خودش بخره گوشی خودشو بده به من :(((

خوب دیگه مامانا همشون هویجوری مهلبونن اونم خیلی خیلی :)))))

آخیش الهی شکر نمیدونی مامان جان وقتی تو دلت شاده من چند برابر تو خوشحال میشم نمیدونی که!

خدانگهدار همه باشه عزیزای منم قاطیش

:))

  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • شکوفه

نظرات (۲)

سلام ؛

پست مفیدی بود ، خوشحال می شم از آخرین پست های سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : اسنک به سبک هلندی!


عنوان مطلب : این خانه را چه کسی می خرد !


عنوان مطلب : جشنواره گل والت دیزنی و شخصیتهای کارتونی

خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

سرزمین آریایی - http://ariae.ir
  • سایه های بیداری
  • هم اکنون یک سوال عارض شد برای بنده :

    کارتی هم دارید که بانک نَمّام و سخن چینش ، وراجی نکند ؟

    لابد می پرسید برای چه ؟

    هیچی والا

    گفتم شابد بشه یه چند ساعتی دست من باشد . ( شکلک خنده )

    .

    .

    سلامت باشید و باشند و همیشه سایتون بالای سرش .

    .

    .

    گوشی موشی هم نمی خواهم . ( همان شکلک )

    از صمیم قلب آرزو کردم . ( این یکی ، شاخه گل )

    پنج شنبه 3 شهریور 401

    پاسخ:
    :)) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی