شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من ۱۱

بعضی ادما عجیب یاداور خدا هستند هر چقدرم که یادت نکنن 

اقا پسر حالش بهتره خدارو شکر خودم هم که هعی بد نیستم اولین روز ماه رمضان امسال است و خدا قبول کند روزه گرفتم یه طورایی برای من ماه رمضون هول هولکی شروع شد نتونستم فرصتی داشته باشم براش برنامه چینی کنم فشار کار و مشکلات جسمیم حالا هم که مریضی اقا پسر کلا بدجور از پا دراومدم و بسیار به همراهیت نیاز دارم اما درست مثل همیشه هر وقت لازمه باشی زیاد هم باشی تو نیستی شایدم تلافی نبودنای منو میکنی بدون اینکه بدونی چرا نبودم بدون اینکه بدونی یه دنیا یادت کردم و چقدر همراه حس دعام توی دلم درخشان میدرخشیدی طاعاتت قبول حق منو در لحظه های خوش حس خدا یادت نبر لطفا منم دلم میخواست روز اول این ماهو سر سفره سحری با گوش کردن به دعای سحر و لبخندای پسرم شروع میکردم نه تو درمانگاه و نگاههای ملتمسانه از دردش میدونم روزه بی سحری و اب برای من یعنی چی و تازه دو روزه از کلیه درد یه کم خلاص شدم ولی من نیاز دارم با خدا یه مشورتی کنم و این روزه امروز یه طورایی تعین وقت قبلیه :-D     خدا ایشالا همه مریضارو لباس عافیت بپوشاند امین یا رب العالمین 

واقعا تایپ وپست گذاشتن با گوشی چقدر سخته یکی نیست بگه مجبوری حالا:-D ولی میدونی یه طورایی حالمو خوب میکنه وقتی با تو درون خودم حرف میزنمو مینویسمش من بدجور به این حس خوبو ارامش محتاجم یادش بخیر من با تو بود که فهمیدم خوششبختی یعنی چی و اینکه واقعا وجود داره روزهاییکه گذشتن و فکر نکنم دیگه هیچوقت تکرار بشن اما یاد و خاطره حضورت همیشه تو زنذگیم همراه منه مراقب خودت باش دوست خوبو همراه شفیق من:-D به خدا سپردمت

  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی