شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من ۱۲

صبح بعد نوشتن پست قبلی یه کوچولو خوابم برد خواب دیدم دوباره جشن عروسیته خودم برات شیرینی چیدم خودم برات میوه شستن و خودم برات مهمون دعوت کردم مهمونای بزرگی که لبخند رو لباشون بود ایشالا که از یاران همیشگیشون باشی شما عزیزم ایشالا که خیر باشه خوابم نگرانم کرد یا نه چرا نگران وقتی اقایی به اون بزرگی در کنارمون بود اقا پسرم هم بود و چقدر همه شاد بودیم به هر صورت خیلی رفتمو اومدم حضورتو ببینم بلاخره تازه دیدمت و خدارو شکر که خوبی و امیدوارم همیشه برامون خیر باشه دارم با اقا پسر میرم امامزاده عبدالله تا نذری سفره حضرت رقیه ع پخش کنم پسرم حالش خوب شده خداروشکر این نذر مال یک ماه پیشه و دلم میخواد بخاطر سلامتیش و خوابی که دیدم حتما برم زیارت دلم میخواست اونجا بودی سهمتو از نذری بهت میدادم شایدم سهمیه تورو دادم به همسایمون که همشهریتونه خوشحالم که حالت خوبه تو خوابم هم خوشحال بودی ممنونم بخاطر بودنت مهربونم

  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • شکوفه

نظرات (۴)

جریان چی شد؟!؟؟!؟!؟!؟
نفهمیدم اصن برا کی نوشتی؟
روزه منو گرفته!
  • تراآپســـــ
  • باسلام.
    ــلـــطفا بـه مــا اعتمـــاد کـــنیدـــ
    ــــبا قدرت دائما تمام عکس ها وفایل هاتون را نگهداری می کنیمــــ
    ـــــآپلودسنتر قــدرتمــند تــــــراآپــــــس | /HTTP://TRAUPS.COM ___
    بــــا تــــــــــشـــــکـــــــــــــــر
    سلام
    مطالب و متنهای جالبی دارین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی