شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۱
  • ۰

امروز من ۱۹

دنیا به من یاد داده قدر هر چی دارمو ندارم بدونم و در مقابل سختیها سر خم نکنم و وقایع زندگیمو مثل ییک تکه پازل بدونم که باید پیش میومد تا سرجای خودش قرار بگیره گاهی وقتها فقط فکر میکنم باید سرتقی کرد ولی وقتی میبینی جور درنمیاد بسپارش به روزگار خودش درست میشه مهم اینه تو اونو بعنوان قسمتی از سرنوشتت بپذیریش باقیش حله به بقیه زندگیت برس همین 

خیلی خنده داره اگه من بخاطر عاشقانه هام که بلاگفا قورتشون داده گریه کنم خوب ادم دلش میگیره خوب میدونی چقدر شعر برات توش نوشته بودم چه غزلا و چه دوبیتیهایی که همش رفت همش پر پر شد درست مثل خودم درست مثل روح مواجم که اسیر گردابهای پر طلاتم دست روزگاره الان من باید بگم دنیا دلش نمیخواد من دیگه تورو داشته باشم نه ؟! این خیلی سخته ها دوری ازت برام دردناکه گل نازم مرد مهربونم چقدر حتمن ازم دلخوری فکر میکنی من خودم حذفشون کردم نه ؟! 

مراقب خودت که هستی بازم بیشتر باش

  • ۹۴/۰۴/۰۶
  • شکوفه

نظرات (۱)

  • Fatemeh sadatmand
  • خواهری میتونم از روند زندگیت بدونم ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی