شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من ۲۲

یا من زیادی منطقی هستم یا اون خیلی بی منطق 

همکارمو میگم اقا تلفن زده در مورد یه موضوع کاری بحث و گفتمان کنیم که ایشون تو فرمت تعین شده گزارششونو ارسال نکنن و هر طور دلشون میخواد بنویسن منم درست چند لحظه قبلش سر همین موضوع با یکی دیگه از همکارا بحثم شد که بخیر گذشت من خودمو خیلی خوب میشناسم میدونستم یه ذره دیگه ایشون خنگ بازی یا بهتر بگم تنبلی کنن ممکنه مسیر صحبتمون به سمتی بره که زیادم خوب نباشه بهشون گفتم معذرت میخوام میشه من ده دقیقه دیگه تماس بگیرم خدمتتون بهش برخورد گفت یعنی اینقدر سرتون شلوغه گفتم جسارتن خیر کمی اعصابم خورده ترجیح میدم دقایقی دیگه باهاتون صحبت کنم تق گوشیو قطع کرد زنگ زدم گفتم ناراحت شدین میگه نه نه چرا ناراحت بشم اگه ممکنه فردا صحبت کنیم من الان تو جلسه هستم گفتم خواهش میکنم حتمن عذرخواهی میکنم وقتتونو گرفتم و قطع کردم الان چهار ساعت از این مکالمه گذشته و من دارم فکر میکنم یعنی بده جلوی برخوردای  احتمالی نامناسب خودتو بگیری مراقب باشی کدورتی پیش نیاد من که نمیفهمم چرا باید ایشون ناراحت بشن من تازه احترام گذاشتم بهشون که ازشون خواستم بعدن در فرصت مناسب در خدمتشون باشم تازشم اینجور برخوردا از مرد جماعت یه کم بعید نیست ؟!! به نظرم من که اشتباهی نکردم نمیدونم والا

بیخیال باقی روزمونو به قولی عشق است خیلی خوبم اره خوبم بخاطر بودنت گل نازم

مراقب خودت باش خیلی خیلی:-D

  • ۹۴/۰۴/۰۸
  • شکوفه

نظرات (۱)

  • سید مجتبی خوش نظر
  • سلام خوبی؟؟ یه پیشنهاد خوب برات دارم که می تونی کلی چیزای خوب یاد بگیری !! به سایت آموزش ما سر بزن . پشیمون نمیشی ! 

    آدرس سایت ما : perfect-learning.blog.ir 

    منتظرت هستم دوست من :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی