شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من ۲۳

اگه نخواستید بمونید اونقدر جوانمرد باشید که برای همیشه برید دنیای کوچیک طرفتونو خراب نکنید با خودتون که رودربایستی ندارید بزارید طرف تو حال خودش باشه مطمین باشین براش بهتره تا اینکه بیاین یه دالی کنینو برین سراغ عشقتونو زنو زندگیتون تا بدونه همیشه دوسش دارین تا بدونه اونقدر عاشقشین تا بدونه اونقدر مغرورین که اونو فقط برای خودتون میخواین امروز بازم تو بدهکار اشکای من شدی خوب نباش برای همیشه نباش زورت کردم مگه ولی به خودت اجازه نده با احساس من بازی کنی تو مگه نمیدونی خدایی هم هست البته که منو عشق تو با هم خوشیم و با هم گریه میکنیم با هم میخندیم و با قدم برمیداریم پس نگران نباش اگه نباشی اون همشه هست برو به زندگیت برس اما رفتی برای همیشه برو میفهمی بزار زندگیم موج نگیره بزار خوابام سر از خونه گرم به عشقتون سر درنیاره بزار راحت باشم بخاطر خدا برای همیشه برو دیدن خیلی چیزا حتی توی خوابم منو اذیت میکنه من که خوشبختیت برام یه ارزو هستش چرا با دیدن صحنه های دونفرت اینطوری قالب تهی مسکنم تو میدونی چرا؟! من امروز از خودم یه سوال داشتم ایا من انقدر تا همیشه دوستت داشته ام یا او؟! بد نیست تو هم از خودت اینو یه روزی یه وقتی دم غروب یاصبح زود بعد دیدن همچین خوابی بپرسی دلم میخواد جوابشو ازت بپرسم یا اصلا نپرسم جوابشو توی اینه چشمات ببینم و قطره های زلالی که جویبار گونه هاتو فتح میکنه بهم بگه دلت چی میگه میدونی درد بزرگ ما ادما چیه اینکه حتی با خودمونم روراست نیستیم ماها پر شدیم از یه عالمه محافظه کاری که مبادا باشم چنین شود مبادا حرف بزنم چنان شود و و و و هیچوقت فکر نکردیم شاید این چنانو چنینها بیشتر به ضررش باشه اگه براتون مهمه اگه براتون نفسه و بعد از سالها دنیا شمارو بله خود شما ببره تو یه وادی درست قرار بدهکه برای اون طرف بشین همونی که برای شما بوده و دلت نخواد مثل اون باشین ولی دنیا چه بخواین چه نخواین انتقام خودشو میگیره پس بهتره مطیع باشین یا بهتر اونه دلی رو نشکنین دلی رو نسوزونین دلی رو چشم انتظار نزارین و یا دلی رو هوایی نکنینو بزارین برین اوناییکه زیادی دینو میفهمین زچرا از فهم زبان دل یک زن عاجزین تا بحال بهش فکر کردین....

  • ۹۴/۰۴/۰۹
  • شکوفه

نظرات (۱)

کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی