شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من ۲۸

چند روزه حالم خوب نیست کلیه درد امانمو بریده ولی هستم شکر دیاد پارسال کردمو رفتم به اخرخط سر زدم اون هنوزم هست و هنوزم مینویسه و من هنوزم نمیدونم چرا پارسال تو همچین شبی باهاش اشنا شدم اون تو بعضی موارد خیلی شبیه خودمه اینکه یکی رو دوست داره و اون براش سکوت کرده وقتی وبشو سرچ کردم و باز شد بی اختیار اشک تو چشمام حلقه شد بلاگفا فقط زورش به وبلاگ من رسیده بود الان دلم برای عاشقانه هام برای شعرام تنگ شده ولی وقتی مطالبشو خوندم ناخدا لبخند به لبم نشت عشقش زبون باز کرده باهاش حرف میزنه براش خوشحال شدم و دوباره اشکام سرازیر شدن برای خودم که ارزوهام با من دفن میشن برای خودم که همیشه حتی تو زیباترین دقایقی که فکر میکنم به یادمی یکی محکم گرفتت و من دیگه خیلی وقته تورو کمرنگ دارم سالها میگذره و هیچی اونطوری که من میخواستم نشده اما برای تو همونطوری شده که من میخواستم تنها نیستی خوشبختی و حتما بهترین روزهای زندگیته ایشالا که باشه امشب به یادتم کاش به یادم باشی نه اینکه توبه از عشقم کنی بزار ته ذهنت اون ته قلبت یه جای کوچیک برای من باشه همونقدر برای من بسه مراقب خودت باش

  • ۹۴/۰۴/۱۸
  • شکوفه

نظرات (۱)

با سلام
دوست من شما را به دیدن مجله اینترنتی جالب و دیدنی میهن پست دعوت میکنیم .
با آرزوی روزهای خوب برای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی