شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من ۳۲

من از اینکه عمرمو تو این چند سال به پای عشقت گذاشتمو میزارم پشیمون نیستم ولی هنوزم از تو از رفتارات هنوزم دلم به درد میاد هنوزم اشکم درمیاد و هنوزم برات دعای خیر میکنم و خوشبختیتو ارزو میکنم گذشته ها گذشته و دیگه هیچ روز خوبی نه برمیگرده و نه در اینده تکرار خواهد شد که بهش امید ببندم
خسته هستم یک روح فسرده به راه بی پایان عشق
یک روح سرگردان که هنوزم عشقشو خواب میبینه
همین
  • ۹۴/۰۴/۲۸
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی