شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من ۴۶

من نمیخوام خودمو گول بزنم واقعیت اینه که دیگه مثل قبل عاشقم نیستی تو مراقب عشقمون نبودی یکی دیگه رو تو قلبت به جای من گذاشتی این خیلی دردناکه این برای روح حساس و عاشق من خیلی سخته
حالم خوب نیست میل به غذا ندارم اصلا انگار دلم نمیخواد لبهامو از هم باز کنم کم حرف شدم فقط توی فکرم مدام باهات حرف میزنم گاهی به خودم میگم چرا و گاهی هم میگم خوبه اتفاقا خوب وقتی از زندگیت رفتم بیرون خوب موقعی دنیا بینمون فاصله انداخت درست وقتیکه دیگه نخواستیم
نفسم تنگ میشه زود نفس کم میارم
خوبه که نیستی حال منو ببینی به زندگیت برس زندگیت بهشت فقط مراقب خودت باش عشقت امید منه تمام دارو نداره منه پیش من تا همیشه امانته خدا بهمرات ماه من
فقط مراقب خودت باش همین
  • ۹۴/۰۵/۰۷
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی