شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

روز چهارم

گر چه اینجارو ترک میکنم ولی فهمیدم کجا میتونم پیدات کنم و قرار بگیرم کجا دلتنگ شدم بیامو سبکبال بشم حال خوبی دارم چون تجربه احساسی فوق العاده ای داشتم و حال خوبی ندارم چون ناچارا باید از این شهر دل بکنم من موفق نشدم سوری را پیدا کنم اما اردبیل زیبا با مردمان مهمانواز و دوست داشتنی اش اینروزها دو تا سوری داشتند یکی با ایوبش و دیگری با یاد و خاطرات ایوبش
هوای دریاچه شورابیل در این دمادم صبحگاهی چنان مطبوع است که گویی دلش میخواهد چنان دلبری کند که نتوانم از ان دل بکنم شاید دوست داشته پری دریایی داشته باشد
من مطمینم او عاشقانه های مرا بر لب ساحلش از یاد نخواهد برد او حتمن راز و نیازهای مرا با خودش برای همیشه حفظ خواهد کرد تا روزی دوباره برگردم
به زودی
  • ۹۴/۰۵/۳۰
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی