شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

روزپنجم

بعد از یک دنیا خلوت کردن و اشک و اه از ترک این شهر که یادگار عشق منه ساعت چهار بامداد امروز رسیدم تهران
من یک محکوم به زندگی هستم و این محکومیت فقط با حضور تو هستش که قابل تحمل میشه
دیروز حالم خوب نبود نتونستم هیچ حرفی بزنم امروزم کم از دیروز ندارم ولی بادیدن حضور تو نازنینم دلم قرص شد هنوزم منو به یادت داری ازت ممنونم بخاطر بودنت
۴۳
۸۳
درسته غصه ام شده از اردبیل برگشتم ولی با یک کوله بار خاطره با یک دنیا صفا از همراهی یاد و خاطرات تو برگشتم و این قطعا تنها سفر من به ان شهر نخواهد بود هر وقت دلم بخواهد بیشتر کنار خودم داشته باشمت هر وقت بخواهم ارامشی وصف ناپذیر درونم حاکم شود حتمن به انجا خواهم رفت
اردبیل شهر عشق شهر یار من است شهر مردمان با معرفت
  • ۹۴/۰۵/۳۱
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی