شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

امروز من با تمام مشکلات کاری پر از عشق بود پر از مهربانیها پر از خدا
ازت ممنونم

گوش دادن به تمام اهنگایی که در این چند سال برات یادگار گذاشتم هنوز همون حالو هوارو برام داره
چقدر برات خاطره یادگار گذاشتم یاد انروزها که قلبت تنها مال من بود بخیر
خیلی یادش بخیر

گفتم دل و دین بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی ان من بودم که بیقرارت کردم

انکس که تورا شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند
دیوانه کنی هر دو جهانش بدهی دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند
ای در دل من میل و تمنا همه تو وندر سر من مایه ی سودا همه تو
هر چند به روی کار درمینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

امروز همه تویی و فردا همه تو
  • ۹۴/۰۶/۲۲
  • شکوفه

نظرات (۱)

وبتون اصلا خوب نیس
عالیهـــــــــــــــــــ محشره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی