شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰
مدتهاست به بخش مدیریت اینجا سر نزدم معمولا از طریق پیامک در طول روز اینجا حرفامو مینویسم و یا نظراتو در صفحه نمایش اینجا میخونم بخاطر همین نظرات خصوصی رو نمیبینم
پس نظر خصوصی ننویسین از ابراز لطفتونم ممنونم اما خواهش میکنم ادرس اینجارو به دوستانتون ندین قبلا هم در اینباره اتفاقای ناخواسته ای افتاده من نمیتونم بگم اینجارو نخونین یا نیاین ولی شما میتونین منو لینک نکنین و به دوستانتون معرفی نکنید بعضیا مثل من سکوتو تنهاییشونو دوست دارن

یادش بخیر وبلاگ نقطه سرخط وبلاگ تسنیم
یاد اونروزا که ماه من پیدام کرد پیشم بود بخیر
خیلی بخیر

ممنونم که هستی و حضورتو میبینم مرد مهربون رویاها و زندگی واقعیه من
:)))
  • ۹۴/۰۶/۲۴
  • شکوفه

نظرات (۳)

به وبلاگم سر بزنید
زندگی کردن یعنی همواره در زمان اکنون بودن
ممنونم سحر جان ولی من نمیتونم گذشته نابمو فراموش کنم زیرا اون گذشته هیچوقت برای من نگذشته و همواره اون عشق در تمام وجود من چنان جاری بوده که بدون اون خدامو گم میکنم 
زندگی میکنی در من عشق عزیز 
غارت میکنی درون من ابرو نریز 

بیتی از شعرهای خودم بود که مصداق کامل روزگار من شده تنها چیزی که این عشق برای من فعلا باقی گذاشته ابروست که انهم با حالو روزیکه داشتمو دارم فقط خداست که همراهمه
و منو نگهداشته
 الهی که همیشه یاور همه افرادیکه بهش توکل میکنن باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی