شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

دلم نمیخواست هیچکی در اون شرایط منو ببینه پاک ابروم رفت نم نم بی صدا اشکام سرازیر شدن یواش یواش خودمو به اسانسور رسوندم خوبه مانتوم سرمه ای تیره بود لکه های بزرگو نشون نمیداد با یه مکافاتی تو ماشین نشستم صندلی رو کثیف نکنم خودمو کشوندم خونه پسرم از رنگ و رخم ترسیده بود فقط سریع رفتم تو حموم زیر اب نشستم الان میشه گفت بهترم اما هنوز بشدت.... دارم فردا باید برم دکتر نمیدونم مهدیه فردا شیفت بیمارستان هست یا نه
از وقتی عروسیش نرفتم سرسنگین شده شایدم بخاطر ازدواجشو زیاد شدن کاراش باشه نمیدونم
یه چیزی درست کردم اقا پسر شام بخوره خودم میلم نمیکشه فقط میخوام بخوابم امیدوارم شب حالم بد نشه طفلی اقا پسر چیکار کنه اون براش سخته هنوز بچه هستش و خیلی چیزا نمیدونه
  • ۹۴/۰۷/۱۴
  • شکوفه

نظرات (۱)

یه قرص جوشانی بود که مولتی ویتامین بود ولی آهن هم داشت... حتما قرص آهن بخور...
قند داری ولی شوکولات تو جیبت داشته باش... بعضی وقتا بدن میخواد حرارتش رو ببره بالا ولی قند نیست اونوقت فشارت میوفته....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی