شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

هزارتا فکر و ذکر بخاطر اینده ای که برام روشن نیست تو این اوضاعو احوال دست از سرم برنمیداره
واقعا چرا چه حکمتیه که زندگی بعضیا اینقدر پیچو خم داره بارها از خودم پرسیدم و فقط به یه چیز رسیدم
شاید خدا اونارو بیشتر دوست داره دلش میخواد همیشه یادشون باشه چقدر محتاجشن شایدم من با این توجیه خودمو اروم میکنم نمیدونم
نشد راحت بخوابم لاقل برم عبادت بلکم خدا صدامو شنید بخاطر پسرم بهم لبخند زد و فردا یه روز قشنگ پر از سلامتی شد
خدارو چه دیدی مگه میتونی بگی نه مگه میشه

راستی وبلاگت چرا قالبش درست نمیشه سر تیتر وبلاگتم مدتهاست عوض کردی دلم گرفته بود رفتم بازم بخونمت هر پستتو بیش از هزار بار خوندم بازم رسیدم به عاشقانهات براش دلم گرفت خوشبحالش که تورو اینهمه داره
  • ۹۴/۰۷/۱۵
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی