شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

یک حال داغونی دارم که نمیدونم تو دنیا یکی مثل من هم میتونه بوده باشه
خیلی وقتا منو ندیدی خیلی وقتا بهم اهمیت ندادی خیلی وقتا تو شرایط سخت زندگی تنهام گذاشتی اما خیلی وقتا هم بودی هر طور که بودی ولی بودی
معصومیت نگاهت دل ساده و ارومت امید تن رنجورم بوده امید دل سرگشتم بوده اگه خیلی وقتا خیلی جاها ندیدیمو برام نبودی ولی سایه سرم بودی خدایا کمکم کن لطفا ازم نگیرش
خیلی حس بدی دارم احساس تنهایی مطلق
کاش اینجا بودی کاش بودی دوستو همراه روزهای سخت من
کاش بودی برام دعا میکردی سهم من از زندگی داره تو سی سی یو با زندگی میجنگه و من نمیدونم دیگه به چه زبونی به خدا بگم اونو برام نگهداره بهم ببخشش
سعی کردم براش بهترین باشم تو که شاهد بودی

خدایا خواهش میکنم
  • ۹۴/۰۷/۲۰
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی