شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

خیلی استرس دارم نمیتونم یه جا اروم بگیرم با اینکه نمیزارن هیچکی تو بخش بمونه و سی سی یو همراه بیمار نداره ولی من دلم طاقت نمیاره برم همینطور انگار روی اتیش راه میرم قلبم به شدت تیر میکشه کلیه هام افتضاحه اگه همین الان برم اورژانس بستری میشم ولی من زنی هستم که زندگی مرد کردش امروز صبح پدرم زنگ زده بود بدون اینکه بدونن من چه حالی دارم و چی شده دیدم صداش بغض داره دلم هوری ریخت گفتم حالت خوب نیست گفت چرا خوبم زنگ زدم ازت تشکر کنم خواهرتو ابرومندانه فرستادی سر خونه زندگیش و من فقط دلم اشوب بود نمیدونستم بهش بگم خواهش میکنم یا بگم این چه حرفیه فقط سکوت کردم پدرم گفت بابا مامانمی کجایی دختر گلم
دیگه صدام با بغض دراومد گفتم خوبم همینجام شما خودتو ناراحت نکن
  • ۹۴/۰۷/۲۰
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی