شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

اونقد بی تاب شدم صبح نتونستم برم سرکار موندم کنارش شاید کاری چیزی پیش ییاد نزدیک باشم سرصبح ازش خون گرفتن برای ازمایشات دکترشو دیدم ازش پرسیدم حالش چطوره گفت فعلا که خطری نیست اوضاع خوبه و ازش خون گرفتیم بهش گفتم ممکنه دلیلش چی باشه گفت ممکنه عوامل خونیش مشکل داشته باشه یک لحظه چشمام سیاهی رفت دیگه بقیه حرفای دکترو نمیشنیدم گفتم مثلا چه مشکلی گفت هنوز زوده برای هر قضاوتی اجازه بدین جوابش بیاد گفتم من میخوام نظر شمارو اینکه به چی مشکوک شدینو بدونم نگاهم کردو گفت خانم منو شما اشنایی دیرینه داریم شما تو کادر درمانم بودین خوب متوجه شدین منظور من ممکنه چی باشه ولی من تا مطمین نشم نمیتونم هیچ نظری بگم گفتم متوجه ام ممنون دیگه حال خودمو نمیدونم فقط خدا
همین
  • ۹۴/۰۷/۲۱
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی