شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

باید بریم برای پخت نذری واقعا در خودم نمیبینم که بتونم با این ناتوانی جسمی چنین کاری را دو روز متوالی انجام بدهم اما به عشق شهدای کربلا و میهمانان خانم فاطمه زهرا به عشق حضور صاحب عزا اقا امام زمان عج انشااله پیش میروم و امیدم به خدای رحمان است که مرا شرمنده نکند
مامان دیگه واقعا توانشو نداره و امسال دیگه فقط من هستمو خدای خودم میخواستم پول نذری را به فردی بدهم یا مواد اولیه را بدهم روی نذرش بگذارد و بپزد دیدم مامان دلخور شد و گفت توان پختشو نداریم خدایا قبول کن از ما,
یه لحظه دلم لرزید تابحال کاری نکرده ام که مادر و پدرم را از خودم ناراضی نگهداشته باشم مگر جاییکه حرفشان به حق نبوده باشد و اینجا بود که گفتم خدای رحمان توانش را میدهد انشااله
بسم الله
  • ۹۴/۰۸/۰۱
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی