شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

انگار تمام غم عالم ریخته رو دل من اصلا دهنم باز نمیشه حرفی بزنم از روز عاشورا تابحال همینطور شدم البته تقریبا هر سال همین حالو هوارو دارم همینطور یه بغضی نشسته تو گلوم که نمیزاره راحت باشم تقی به توقی اشک تو چشمام جمع میشه دلم از زمین بیزاره دوست ندارم دیگه زندگی کنم یه حس غریبی دارم انگار دنیا برام تموم شده
دلم فقط اسمونارو میخواد یه جای دور

ببخشم حتی حال و حوصله نداشتم بیام بهت سر بزنم تا اینکه یه تلگرام از خواهرم داشتم مجبور شدم برم ببینم چیکارم داره ازت بیخبر بودم تو صفحه ها نبودی گفتم حتمن خوبی دیگه سر خونه زندگیتی دیگه چرا وقتی تو برات مهم نیست خبری ازم بگیری باید بیام خودی نشون بدمو حضورمو بهت نشون بدم
از دوستان و نظر لطفو پیگیریشونم ممنونم
  • ۹۴/۰۸/۰۵
  • شکوفه

نظرات (۱)

))):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی