شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

بلاخره رسیدم خونه دیشب حالم بد شده بود سردرد تهوع کلیه هام داشت منو میکشت قلبم چنان یه خط درمیون میزد که گفتم دیگه تموم شد میخواستم حتی ازش خداحافظی کنم بگم حلالم کنه اما نصفه شب بود خلاصه اینکه از قدیم گفتن بادمجان بم افت ندارد بله
:))
نسبتن بهترم و بهتر از این هم میبودم اگر اینهمه پرستار محترم دستامو دنبال رگ گرفتن برای تزریق یک عدد سرم ناقابل سوراخ سوراخ نمیکرد سیاهو کبودم کرد من نمیدونم اینا کجا درس خوندن کجا کار کردن
خیلی خسته ام خوابم میاد تازه یه کم دردم افتاده اون وسطه خندم هم گرفته بود با اون هیبت درد کلیه هام دندونم هم درد گرفته بود ذوق ذوق میکرد بهش گفتم جوجه تو عددی نیستی بشین سرجات این کلیه و قلب وقتی وسطن تو دیگه چی میگی اخه والا
:))
  • ۹۴/۰۸/۲۲
  • شکوفه

نظرات (۱)

به خودت تلقین نکنی چیزیت نمیشه !! :D

اگه از وب من خوشت اومد تو وبلاگت لینکش کن !! دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی