شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

اونقدر زود همه چیز یادم میره اونقدر زود بیخیال میشم مهربون میشم اونقدر زود از نامهربونیهام پشیمون میشم اما یه بار نیومدی بگی ببخش منو و بمونی سر حرفت مرد خوبی باشی یه بار نشد بگی منو ببخش اگه باهات مثل یه حیوون رفتار میکنم و برای همیشه بمونی کنارم
چرا بعضی از مردا لیاقت همسر بودن پدر بودن دوست بودن اصلا لیاقت ادم بودنو ندارن
تو این زندگی پوسیدم و همیشه دستم از محبت اونقدر پر نبوده که بگم اره یکی هست منو خیلی میبینه یکی هست تا پای جون دوستم داره یکی هست بگه من عاشقتم همیشه دوستت دارم عجیب حس میکنم عمرمو تباه کردم اره عمرمو تباه کردم تو زندگی با یه مرد نالایق عمرمو تباه کردم
  • ۹۴/۱۰/۲۴
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی