شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

همینطور می ایستم روی تلگرامت هی با خودم میگم یعنی الان که دارم با تمام قلبو روحم احساسش میکنم ایا او هم به من فکر میکنه ایا واقعا دارم درست حسش میکنم و افسوس که نمیتوانم حضورت را ببینم یا شاید خودت نخواستی اخر هر وقت بودم تو نبودی یا کمتر بودی روزهای اول فروردین یکدفعه رفتی نبودی گفتم حتما دوست ندارد من بتوانم حضورش را ببینم خوب چرا مزاحمش بشوم من دور از تو و همین نزدیکی با نسیم درددل میگویمو برایش غزل حسین منزوی را زمزمه میکنم نسیم خوش خبر از نور چشم من چه خبر
چه خبر
و چه خبر
کاش عکس جدیدی از امیدم میگذاشتی
روزگارت خوش و شیرین بابای خونه مرد خونه
:))
  • ۹۵/۰۱/۱۴
  • شکوفه

نظرات (۱)

  • طاها میرویسی
  • هعیی :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی