شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

با خودم گفته بودم دیگر از امامان خوابهایم چیزی ننویسم اما نمیشود از عزتی که حضرت زهرا س در نزد خداوند متعال دارد حرف نزد میخواهم همینقدرش را بگویم که تمام رویشها و افرینشها در جهان را خداوند متعال با نام فاطمه حادث میکنند زمینی که میشکافد و گیاهی که از ان سر بر می اورد شعاع نور ممتدی از فاطمه است که راهش را به دل اسمان باز میکند پرنده ای که چشم میگشاید با شبنمی از فاطمه است که نور را از حلق خود به تسبیح حضرت حق خارج میسازد در دنیای ما اگر خوب ببینیم همه چیز نور است و اوست که فوق النور است امیدوارم توانسته باشم حق انچه دریافت کرده ام ادا نمایم که من هر چه دارم از برکت نام فاطمه است فاطمه شعاع تیز و بران نور در عالم است و بر کاینات اثرگذار, قدرش بدانیم
  • ۹۵/۰۱/۲۰
  • شکوفه

نظرات (۱)

فاطمه شعاع تیز و بران نور در عالم است... نوشته تاثیرگزاری بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی