شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۱
  • ۰

امروز من

نسبت به چند روز گذشته حال روحیم بهتره, انگار از یه طوفان از یه سونامی روحی دیگه به سلامت گذشتم
:)))
دیگه نسبت به خودم شناخت بیشتری پیدا کردم هر بار که درونم طوفانی میشه بیشتر از هر روز از زندگیم اونروزها عاشقانه و دیوانه وار دنبال گم شده ام میگردم اگر در مقابل طوفان احساسم بایستم و کمی صبوری ام بیشتر شود مدتی با خودمو اشکها و دلتنگیهایم خلوت کنم بلاخره طوفان روحیم تموم میشه و دیگه از اون موجهای بلند و سرکش, دریایی ابی و ارام باقی میمونه فقط کافیه کنترلش کنم تا مبادا بازم مزاحم زندگیش بشم الان خوبم و خوشحالم اینبار هم به سلامت به زندگی معمولیم برگشتم گر چه هنوزم دلتنگشم و این برام امری همیشگیه ولی درونم دیگه اون بلوای گذشته رو نداره خداروشکر خوبم
:))
  • ۹۵/۰۱/۲۳
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی