شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز من

خسته بودم کم کم چشمام روی هم افتاد تو خوابم گروهی رو دیدم که همه علیه من متحد شده بودن و در ان میان اقایی رو دیدم که بسیار ارام و باوقار به من نزدیک شد و گفت کسی که به خدا توکل دارد و امام زمانش دوستش دارد درمانده اینطور ادمها نمیشود نگران نباش با قلبی ارام از خواب شیرینم بلند شدم و تا الان دارم فقط به جملات خوب اون اقا تو خوابم فکر میکنم یک ارامشی داشتم که نگو
:))
تاحالا اون اقارو تو خوابام ندیده بودم یعنی ناجی جدید هستش
فکر کن ؟!! ناجی چقدر به بودن تو در زندگیم حسودی میکرد حتما با این ناجی جدید خودشو حلق اویز میکنه
:)))
نماز خواندن و دعا خواندن بعد از ان ارامشی به روح انسان میدهد که گویا تازه متولد شده است
خدایا شکرت ممنونتم که حواست به من هست
:))
  • ۹۵/۰۲/۲۵
  • شکوفه

نظرات (۱)

سلام بانو قصد نداشتم ناراحتت کنم حالتون خوبه؟ فکر میکردم میتونیم با هم اشنا بشیم گفتم از وقتی همسرم فوت شد هیچوقت همجین حسی نداشتم خیلی معصوم و مهربون به نظر میای اگه نظرت عوض شد بهم اس بده ارادتمندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی