شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

کلی تعجب کردم دیدم یک عالمه پیام در تلگرامم دارم اول نزدیک بود قلبم از خوشحالی وایسته اما وقتی چشمم به شماره ۲ افتاد فهمیدم تو نبودی بلکه اقای هم نام و فامیلت است که ان پیامها را فرستاده دیگه نگو دیشب که داشتم اینجا مطلب قبل رو مینوشتم بعدش اومدم تلگرام بهت سر بزنم نمیدونم چطوری شده در خوابالودگی دستم خورده اشتباهی یه استیکر برای او فرستادم خدا رحم کرده استیکرش یک اقای در حال مطالعه بود اگر گل و بلبل بود ایشون چیکار میکردن در پاسخم، خلاصه اینکه مجبور شدم الان در تلگرام انلاین باشم و جواب محبت ایشونو محترمانه پاسخ بدهم چقدر مرد فهیم و مهربانیست در این مدت که شناختمش و به میمنت سکوتهای ابلهانه جنابعالی با ایشون اشنا شدم کلی تلاش کرده به من بفهمونه نباید کسی رو زیاد دوست داشت و گاهی وقتها حرصم از حرفش درمیاد وقتی میگه اونیکه محلت نمیزاره دنبالشی من که منتتو میکشم محلم نمیزاری وواقعا بحث اینحرفا نیست کلا نمیتونم هیچ احدی رو جایگزینت کنم مگر همینطوری سر راهم قرار گرفتی و من عاشقت شدم، تو را خدا به من نشان داد تو را خدا به من هدیه داد عشق تو را خدا در قلبم به گل نشاند و من قدرش را میدانم اما تو هرگز قدر بودنم و محبتهایم را ندانستی اینجایش کلی افسوس و حسرت دارد

مراقب خودت باش

همین

  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی