شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

این دومین باره تو این هفته خوابتو دیدم خیلی وقت بود اینطور مهربان ندیده بودمت آغوشت گرمترین و امن ترین جای جهان برای من است صدای قلبت صدای آرام نفسهایت و حرفهای آرامش بخش و امیدوار کننده ات، حرفهایی که با واقعیت وجودی ات متناقض است میگویی فراموشت نکرده ام اما فراموش کرده ای هیچ سراغی از من نمیگیری، می گویی از هر چیز در دنیا عاشقانه تر دوستم داری اما تنهایم گذاشته ای

اما من هنوز هم به این توهمات رویایی خود معتادم تنها جاییست که می توانم ثانیه ای تو را برای خودم داشته باشم نگاه زیبایت سینه ستبر مردانه ات به من می گویند ارام بگیر که قرار جان بیقرارم تویی

و من تنها به این می اندیشم که می شود در اوج بیماری، در میان تبهای گاهو بیگاه عاشقانه ام تو را یک دنیا بمیرم و زنده شوم و بگویم بخاطر این ثانیه ها می شود زندگی کرد می شود امید داشت

خیلی بیش از آنچه تصورش را بکنی دنیای منی، دلم میخواهد این را باز هم  بدانی 

همین

  • ۹۶/۰۹/۱۶
  • شکوفه

نظرات (۲)

  • آسـوکـآ آآ
  • بعضیارو فقط میشه تو خواب داشت
    خواب ها گاهی تا همیشه خواب میمانند...
    زیاد به خوابها دل نبند دختر...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی