شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

این روزها دلتنگم، اینروزها حال دلم خوب نیست حتی حال جسمم هم خوب نیست، اینزوزها زندگی را به زور زندگی میکنم


امروز خودم را تا مدرسه آقا پسر کشاندم و کارنامه اش را گرفتم، مثل همیشه باعث سربلندی ام بود چقدر به خودم بالیدم که این پسر من است همینی که عکسش را بهمراه معدلش بعنوان شاگرد اول پایه بر روی تابلوی مدرسه زده اند و چقدر خدا را شکر کردم که زحماتم به ثمر نشسته است، اگر من هیچ نداشته ام اگر حامی ندارم اگر کسی نیست یک خط محبت بر لوح دلم بنویسد و پشتیبان روح خسته ام باشد لاقل تو و موفقیتهایت به من می گویند مسیر را درست آمده ام و بخاطرت می بایست هنوز هم باشم، ممنونم پسرم 

  • ۹۶/۱۱/۰۵
  • شکوفه

نظرات (۲)

  • آسـوکـآ آآ
  • پسرت سلامت و زنده باشه بانو :)
    پاسخ:
    ممنونم نازنینم، خدا شمارو برای خانوادتون نگهداره ایشالا😊💕
    تبریک میگم موفقیت پسرتون رو ایشاالله که در مدارج بالاتر باعث سربلندی خانواده اش باشه. 

    پاسخ:
    سلام، ممنونم از لطفتون، انشالله همه جوانها موفق باشند و مایه افتخار خانواده هاشون باشند😊🌹

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی