شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

خدایا چرا باید اینطور باشه

چرا باید یکیو دوست داشته باشی که فرسنگ‌ها ازت دور باشه

یک هفته است که تقریبا هر شب خوابت را میبینم و ساعتها صحبت میکنیم اما باز هم دلم برایت تنگ است 😢💕


کاشکی برگرده، اونی که عاشقم کرده

اونی که این دلو می‌بره با، حتی یه کلمه

جای تو اینجاست، توی یک گوشه از قلبم

من و تو عاشقیم، چرا نگم اینو جلو همه

  • ۹۶/۱۲/۰۵
  • شکوفه

نظرات (۴)

  • علی ابن الرضا
  • باز هم خوبه دوری و دوستی

    خیلی بهتره ازین نزدیکی و دوری

    تا بوده همین بوده متاسفانه
    پاسخ:
    متاسفانه من تو زندگیم همه مدلشو تجربه کردم
  • علی ابن الرضا
  • مشترکیم متاسفانه..روزگار بدیست
  • آسـوکـآ آآ
  • عزیزم :(
    من تلخی فراق را به شیرینی وصال ترجیح می دهم...چرا که در فراق امید وصال هست و در وصال بیم فراق!

    دکتر ابراهیم میثاق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی