شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

نبینم آه بکشی غصه بشینه تو نگات

نبینم سر بزنی به ماه شب، دست بکشی روی موهاش

نبینم یادت بره که عاشق چشات کیه

 نبینم بوسه زنی برگ گلارو بی حساب

هر موقع خواستی بگی دوست دارم

دست بزار روی لبات بگو که من تورو دارم


خودم😊💐💕


خداروشکر کمی حالم بهتر شده

جویای احوالت هستم مدام بهت سر میزنم😍😅

اینروزا غصه ام شده تلگرامو ببندن من چیکار کنم

😕

  • ۹۷/۰۱/۲۰
  • شکوفه

نظرات (۲)

  • علی ابن الرضا
  • چه شعر قشنگی از کیه؟
    اینو میدونم تلگرامشو چک کنی ولی پیام ندی چه حسی داره...گرچه میدونم منظور شمام همین بود یا نه..
    راستی سال نو مبارک
    سال خوبیداشته باشین
    پاسخ:
    سلام، سال نو شما هم مبارک
    ممنونم از لطفتون
    زیرش نوشتم که شعر از خودمه
    دقیقا درست گفتید ضمن اینکه نه تنها پیام نمیدم بلکه اصلا ایشون نمیتونن حضور منو ببینن، اینطوری همه حواسش به زندگیش خواهد بود تنها کاریه که تا اونجایی که در توانم باشه براش انجام خواهم داد
    خاصیت عشق همینه
    گاهی هم نمیتونم و صبرم سر میاد
    دیگه چه میشه کرد به قول جناب حافظ رحمت الله علیه که میفرمایند:
    یا رب آن نوگل خندان که سپردی به منش
    میسپارم به تو از چشم حسود چمنش

    خدا می‌دونه فقط که چقدر دلتنگشم
    بازم ممنون از لطف و حضورتون 
    در پناه حق باشین انشااله
    خدارو شکر خوبی جانِ جانان :)
    پاسخ:
    ممنونم دوست جونم، قربان شما نازنین بانو😍😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی